Δευτέρα, 31 Ιανουαρίου 2011

OCCASION BASED DIRECT MARKETING

OCCASION BASED DIRECT MARKETING

v      Θέλετε περισσότερους πελάτες για το εστιατόριο, το μπαρ, το ξενοδοχείο ή το κέντρο σας;
v      Έχετε περιορισμένο επικοινωνιακό κονδύλι και πρέπει να «πιάσει τόπο»;
v      Το κοινό σας ορίζεται με κοινωνικοοικονομικά και γεωγραφικά δεδομένα;
v      Πρέπει να μπορείτε να ελέγχετε τη ροή πελατών;

Με το OBDM η Fulfill σας δίνει τη λύση στα παραπάνω ερωτήματα. Ζώντας όλοι σε περίοδο κρίσης, έχουμε περιορίσει πρώτα από όλα τις δαπάνες διασκέδασης και ψυχαγωγίας. Όμως κάθε χρόνο, για κάθε ένα από εμάς, υπάρχουν δύο σημαντικά ορόσημα:
Ø       Γενέθλια
Ø       Ονομαστική εορτή
Σε αυτές τις ημέρες, όλοι θα κάνουμε μια υπέρβαση. Θα βγούμε, θα διασκεδάσουμε, θα κεράσουμε συγγενείς και φίλους.
Αυτές ακριβώς τις ημερομηνίες γνωρίζουμε για ένα σημαντικό ποσοστό του οικονομικά ενεργού πληθυσμού της Ελλάδας και αξιοποιούμε για λογαριασμό σας. Στη Fulfill είμαστε σε θέση να εντοπίσουμε από 1.000 μέχρι 10άδες χιλιάδες ανθρώπους στις περιοχές που θα μας ορίσετε, της κοινωνικοοικονομικής τάξης που αρμόζει στο μέσο κόστος σας, της ηλικίας και του επαγγέλματος που ορίζετε ως κοινό σας και οι οποίοι γιορτάζουν τον επόμενο μήνα. Στη συνέχεια τους στέλνουμε μια επιστολή και/ή ένα έντυπο που τους καλεί να κάνουν μια κράτηση, μόνο για το συγκεκριμένο μήνα, με κίνητρο που θα έχει οριστεί (π.χ. ένα μπουκάλι αφρώδους οίνου ανά 4 άτομα, ένα ειδικό μενού σε τιμή προσφοράς, δωρεάν ελεύθερη επιλογή γλυκών κ.ο.κ.). Η μέχρι τώρα εμπειρία (ελληνική και διεθνής), έχει δείξει ότι με κατάλληλο κίνητρο, η ανταπόκριση ξεπερνά και το 8-10%!

Εμείς στη Fulfill είμαστε σε θέση να σας παρέχουμε όχι μόνο τη λίστα όσων θα προσεγγιστούν, αλλά και ανάλογα με τις ανάγκες σας:
ü       Εμφακέλλωση, αυτοματοποιημένη ή χειροκίνητη
ü       Διαχείριση ταχυδρόμησης
ü       Σχεδιασμό υλικού ή καθοδήγηση των μόνιμων συνεργατών σας
ü       Παραγωγή offset υλικού
ü       Προσωποποίηση υλικού/προσθήκη μεταβλητών στοιχείων
ü       Δημιουργία καρτών-μελών και γενικότερου προγράμματος διατήρησης πελατολογίου

Το κόστος για μια αρχική δοκιμή είναι πραγματικά πολύ χαμηλό. Το ελάχιστο πακέτο αποδεκτών (1.000) κοστίζει μόλις 250€ προ ΦΠΑ, ενώ το μεταβλητό κόστος υλικού εξαρτάται από το τι έχετε ήδη και τι θα σχεδιάσετε. Συνήθως, μαζί με τα ΕΛΤΑ, μια παρόμοια ενέργεια δεν ξεπερνά σε κόστος τα 1.500€. Με ανταπόκριση 50 μόλις εορταζόντων (πολύ κάτω από το σύνηθες) και 150 σερβιρίσματα (25 ζεύγη και 25 τετράδες), αποσβένετε την επένδυση ακόμη και με κέρδος μόνο 10€ στο σερβίρισμα!!! Καταλαβαίνουμε όλοι ότι ένα παρόμοιο πρόγραμμα σίγουρα θα αποδώσει πολλαπλάσια οφέλη, τόσο άμεσα όσο και μεσοπρόθεσμα!

Χάρη στην ευελιξία του μέσου, μπορείτε να τυπώσετε μεγαλύτερη ποσότητα προσκλήσεων, να τις αποθηκεύσουμε και να στέλνουμε ανά μήνα με βάση την προβλεπόμενη κίνηση το επόμενου. Επίσης μπορείτε να μοιραστείτε τα κόστη με συνεργάτες σας όπως π.χ. ο εισαγωγέας του ποτού που θα κερνάτε.

Μη διστάζετε λοιπόν! Επικοινωνήστε μαζί μας για να σχεδιάσουμε την ενέργειά σας σήμερα κιόλας! Ο χρόνος τρέχει!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου